Välkommen till Jois blogg ♥

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Jois ♥ - 2 februari 2011 09:51

Hejsan!

idag när jag satt och spelade panfu på min data så började det bli jätte mörkt och då sa nyckeln att kolla upp på himlen och då var det ett stort svart måln i hela panfu!!!

då gick jag upp till terrassen och då var kamaria där hon sa så här.


  

och så här ser det ut i treleskåpet.

  

så nu förstår ni nog hur jag menar med svart i hela panfu va???

ja det var väl allt undra om paul the kid har nått med det att göra.....

hejdå!


mvphJois♥

Av Jois ♥ - 2 februari 2011 08:39

Hejsan!

sorry för att jag inte har skrivit på ett tag men det har hänt mycke saker nu på slutet.

men iaf dom nya möblerna har kommit dom ser ut som skolmöbler om  du frågar mig.  

  

fina va!!

____________________________________________________________


Hejsan!

idag när jag skulle gå till skolan så träffade jag på en delfin i vattnet.

   

så här sa han.

Välkommen till ¨safer internet week¨ jois.

ååh jag borde presentera mig först,ursäkta.

jag är Oscar,delfinen.jag är den nya surfläraren i panfu.

nej nej jag menade inte surfinglärare som lenny.

honom kan jag inte mäta mig med.

jag är ansvarig för säkerhetstips kring att surfa på nätet.

internet är en plats där man kan träffa vänner,och leta efter information.

men också en plats där du alltid måste hålla öron och ögon öppna.

det är därför vi från och med idag har¨safer internet week¨

i sju dagar ligger fokus på säkert uppförande,hur man behandlar på ett vänligt sätt och om det legendariska surfcertifikatet.

du hörde rätt jois.

det finns också ett litet quiz.

jag kommer ställa några frågor till dig och om du svarar rätt så får du...

...det legendariska surfcertifikatet coolt va?

men det är lång ifrån allt.

om du svarar rätt på alla frågor värkligen varenda en så får du en till belöning.

men det tänker jag inte avslöja ännu....

på panfus hemsida finns det dessutom två undersökningar.

du kan vara med i dom,jois och dina föräldrar.

undersökningarna hjälper pandorna att göra panfu en bättre och mysigare plats.

den här veckan är visst riktigt givmilda eller hur?!?

men nog snackat,ska vi köra igång med quizzet nu,jois

och då fick man ställa svar på några frågor och jag fick alla rätt!!

vad fick ni???

så här sa han sen.

grattis jois!

och sen inte så mycke till det var väl allt också fick man en broms och en silver medalj  

hejdå! 


mvphJois♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjena tjena!
alla pandor!
välkommen till min panfublogg!
hoppas ni ska trivas här♥

mvph Jois♥

senaste inläggen

Omröstning

jag tycker att panfu är jätte kul vad tycker du?
 det är det bästa spelet i sverige!!
 det är super duper bra!
 jag älskar det♥
 det är bra!
 ganska
 si så där.
 inte så jätte mycket
 lite för barnskilt för mig
 nej det är inget roligt spel
 aldrig att jag spelar det

Kategorier

Bloggar♥

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

söt bild♥

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards