Välkommen till Jois blogg ♥

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

tvåan och trean!

Av Jois ♥ - 12 januari 2011 13:40

Hejsan!

nu har ni nog fått spänning så att det räcker  

nu i denna stund ska jag berätta vilka som vart tvåa och trea i min tävling det var ju hirry som vann men vilka får stå på den lägsta och näst störta palen...

ooj det där lät kontigt  

joo just det måste avslöja nu också.

den som kom trea va är eller vad man nu ska säga........................................det är................................................
....chloes!!!!!!!!!!

grattis chloes du kom trea!!!!!

hallå chloes vart är du du var ju här alldeles nyss+

om du inte kommer nu så får du.....hmm vad ska hon få joo jag vet kolla här.  

nä jag bara skoja.

och den som kom tvåa är................................................
.......morys!!!!!

grattis morys!

japp så doms pris är att som får ett kort var.

här är dom.


  

japp här var morys grattis kort!

och här kommer chloes grattis kort!


  

ja det var väl allt hejdå!


mvph Jois♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jois ♥ - 11 februari 2011 20:07

hej! har glömt skriva att jag har bytt till blogg.se gjorde det förut men glämde skriva det här hejdå bloggplatsen och alla smileysar komma sakna er          orka göra mer ses bye! ...

Av Jois ♥ - 5 februari 2011 15:22


Tjo!! när jag gick till barnkammaren idag så var inte paul the kid !!!! så jag gick till kamaria men innan jag hann uppna dörren stog hon på terrassen istället så här sa hon hejdå ses!   mvph:Jois♥      också hade hon gjort så ...

Av Jois ♥ - 3 februari 2011 16:03

Hejsan idag har det hänt mycke men jag börjar med.... att den stora jätten är tillbaka eftersom det har gott en vecka nu sen sist han sa så här.    hmmmm................ jag fattar inte ska jag leta upp allt det där jag börjar ju bli gammal h...

Av Jois ♥ - 2 februari 2011 09:51

Hejsan! idag när jag satt och spelade panfu på min data så började det bli jätte mörkt och då sa nyckeln att kolla upp på himlen och då var det ett stort svart måln i hela panfu!!! då gick jag upp till terrassen och då var kamaria där hon sa så h...

Av Jois ♥ - 2 februari 2011 08:39


Hejsan! sorry för att jag inte har skrivit på ett tag men det har hänt mycke saker nu på slutet. men iaf dom nya möblerna har kommit dom ser ut som skolmöbler om  du frågar mig.      fina va!! _______________________________________________...

Presentation


tjena tjena!
alla pandor!
välkommen till min panfublogg!
hoppas ni ska trivas här♥

mvph Jois♥

senaste inläggen

Omröstning

jag tycker att panfu är jätte kul vad tycker du?
 det är det bästa spelet i sverige!!
 det är super duper bra!
 jag älskar det♥
 det är bra!
 ganska
 si så där.
 inte så jätte mycket
 lite för barnskilt för mig
 nej det är inget roligt spel
 aldrig att jag spelar det

Kategorier

Bloggar♥

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

söt bild♥

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards