Välkommen till Jois blogg ♥

Alla inlägg under december 2010

Av Jois ♥ - 28 december 2010 16:45

hejsan!

idag funkar level maskinen så nu är jag på level 44 tror jag iaf  

ja det var väl allt hejdå!

ett ganska kort inlägg men vet inte vad jag ska skriva hejdå!

Av Jois ♥ - 27 december 2010 13:40

hejsan!

nu har jag och Chloes gjort en ny saga den heter...

den mystiska stjärnan

här kommer den!

ja det var väl allt hejdå!


  

Av Jois ♥ - 27 december 2010 13:19

hejsan!

nu värkar julen vara över för många men inte för mig för mig har det bara börjat  

ialla fall panfu tycker att julen är över för att...

idag när jag skulle till djungeln så tyckte jag att det var så tomt där jag tänkte för mig själv varför är det så tomt och sen lite senare så fattade jag vad det var igloon är ju borta varför det är ju fortfarande vinter.

men dom får väl bestämma  

ja här kommer bilden.

  

hejdå!

Av Jois ♥ - 26 december 2010 18:34

hejsan!

idag när jag var i sanfranpanfu så träffade jag en panda som var jätte snäll och gillade min blogg och ville vara med i den.  

ja här är hon och jag!

hon heter josefinpanfu.

  

här är vi i min koja.

ja men det var väl det hejdå!

Av Jois ♥ - 25 december 2010 15:25

hejsan!

nu har dom nya kläderna kommit så här ser dom ut juliga och mysiga va???  

men dom var jätte fina tycker jag här kommer dom.   


hejdå!    

Av Jois ♥ - 25 december 2010 11:32

hejsan!!!

och god jul för sista gången i år  

igår fick jag jätte bra presenter blev nöjd med va enda en!!

men det var en som va lite bättre en alla andra och det var att jag fick gp packet  äntligen jag har tjatat och tjatat och nu äntligen fick jag det av min mormor och motfar!!!!!  

här är ett bevis att jag är det!!!!Tack mormor och morfar!!!!


  

japp det var det de hejdå!!!

Av Jois ♥ - 23 december 2010 14:21

Hejsan!

i det förra inlägget så skrev jag att jag inte ville gå upp i level men precis när jag hade gjort så att ni se det så kom jag upp i level men jag trodde inte att jag skulle få 5000 men det fick jag även fast jag inte är gp  

så nu har jag gått upp två levelar  

  

Av Jois ♥ - 23 december 2010 14:11

 Hejsan!

äntligen så händer det något på panfu idag funkar level maskinen men jag gick inte upp i level för det vill inte jag för om jag är guld panda och gå upp i level så får jag 5000kr

ja det var väl allt hejdå kram//Jois♥  

 

Presentation


tjena tjena!
alla pandor!
välkommen till min panfublogg!
hoppas ni ska trivas här♥

mvph Jois♥

senaste inläggen

Omröstning

jag tycker att panfu är jätte kul vad tycker du?
 det är det bästa spelet i sverige!!
 det är super duper bra!
 jag älskar det♥
 det är bra!
 ganska
 si så där.
 inte så jätte mycket
 lite för barnskilt för mig
 nej det är inget roligt spel
 aldrig att jag spelar det

Kategorier

Bloggar♥

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

söt bild♥

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards