Välkommen till Jois blogg ♥

Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

paul the kid är försvunnen!!

Av Jois ♥ - 5 februari 2011 15:22

Tjo!!

när jag gick till barnkammaren idag så var inte paul the kid !!!!

så jag gick till kamaria men innan jag hann uppna dörren stog hon på terrassen istället så här sa hon

hejdå ses!


mvph:Jois♥


  

också hade hon gjort så att nu kan alla snurra både gp och inte gp

och så här sa max och ella

VAKNA Pandor!

Ni måste kuta till slottsterrasen nu på direkten! Fort!

Varför sådant tumult?  Har Lili gjort klart den nya klädkollektionen och du vill se den genom teleskopet eller? :lol:

Jag är inte direkt på skämthumör. Något hemskt har hänt: Paul the Kid är borta!!! :shock: Som uppslukad av jorden, borta från scenen, har tagit till flykten…

Okej, jag fattar. Är det därför du väcker mig? Den lille läckergommen är säkert bara vid glassbaren eller vid en av godisautomaterna.

Det trodde jag också. Så jag letade på alla ställen där det finns sötsaker i morse, glassbaren, kiosken, Chez Bruni och alla godisautomaterna. Jag tittade till och med i slottskällaren, där har ju Paul the Kid gömt sig förut.  Men den här gången är det på riktigt: Paul är borta!

Va-va-vad?!?! Tänk om den lille hamnar i fel händer? Någon skulle kunna använda hans krafter till att göra onda saker! Om ingen håller uppsikt över honom så kan han snabbt förvandla sig till Kr…Kr…Kr…du vet vem! Han är fortfarande ett litet barn och är lätt att manipulera. Vi måste snabbt dela in oss i lag för att söka efter honom och..och…lägga ut lockfällor med godis på Panfu och…

Lugna dig Ella! :D Kamaria har redan tänkt ut något! Hon kände på sig direkt  att de mörka molnen skulle innebära hemskheter för Panfu! Det är därför hon är 100% säker på att Paul the Kid är bakom bergen, bakom de mörka molnen Ni vet ju att Kamarias föraningar alltid inträffar. Därför har hon tagit fram sin väderkvarn för att blåsa bort molnen med den. Hon tror att vi då kanske kan hitta Paul i bergen. Men hon behöver oss Pandor för att få hjulet att snurra! Alltså skynda till slottsterrassen! Hon förklarar där sin plan för oss.

Håll höjd 
Max
och Ella

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jois ♥ - 11 februari 2011 20:07

hej! har glömt skriva att jag har bytt till blogg.se gjorde det förut men glämde skriva det här hejdå bloggplatsen och alla smileysar komma sakna er          orka göra mer ses bye! ...

Av Jois ♥ - 3 februari 2011 16:03

Hejsan idag har det hänt mycke men jag börjar med.... att den stora jätten är tillbaka eftersom det har gott en vecka nu sen sist han sa så här.    hmmmm................ jag fattar inte ska jag leta upp allt det där jag börjar ju bli gammal h...

Av Jois ♥ - 2 februari 2011 09:51

Hejsan! idag när jag satt och spelade panfu på min data så började det bli jätte mörkt och då sa nyckeln att kolla upp på himlen och då var det ett stort svart måln i hela panfu!!! då gick jag upp till terrassen och då var kamaria där hon sa så h...

Av Jois ♥ - 2 februari 2011 08:39


Hejsan! sorry för att jag inte har skrivit på ett tag men det har hänt mycke saker nu på slutet. men iaf dom nya möblerna har kommit dom ser ut som skolmöbler om  du frågar mig.      fina va!! _______________________________________________...

Av Jois ♥ - 27 januari 2011 20:04

Hejsan dom nya kläderna har kommit   fina va???      visst var dom de jag gillade håret. _____________________________________________________________   har inte skrivit om det här tidigare men pannkaks Troy var borta igår från staden,o...

Presentation


tjena tjena!
alla pandor!
välkommen till min panfublogg!
hoppas ni ska trivas här♥

mvph Jois♥

senaste inläggen

Omröstning

jag tycker att panfu är jätte kul vad tycker du?
 det är det bästa spelet i sverige!!
 det är super duper bra!
 jag älskar det♥
 det är bra!
 ganska
 si så där.
 inte så jätte mycket
 lite för barnskilt för mig
 nej det är inget roligt spel
 aldrig att jag spelar det

Kategorier

Bloggar♥

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

söt bild♥

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards